Metody i koszty wysyłki oraz szacunkowe czasy dostaw
Zamówienia wysyłane są codzienne w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienia opłacone do godz. 10.30 lub z opcją wysyłki za pobraniem wyślemy w tym samym dniu robocznym.
Poniżej przedstawiamy informację o szacunkowym czasie dostarczenia paczki przez spedytora (od momentu wysyłki) oraz koszach transportu.
1) Paczkomat wybierzesz w trakcie finalizacji zamówienia. Po dostarczeniu paczki do paczkomatu, otrzymasz o tym powiadomienie sms-em oraz mailowo. Masz 48h od momentu otrzymania powiadomienia na odebranie paczki.
2) Placówkę pocztową (lub inny punkt odbioru oferowany przez Pocztę, np stacje Orlen) wybierzesz w trakcie finalizacji zamówienia. Po dostarczeniu paczki do punktu, zostaniesz o tym powiadomiony sms-em oraz mailowo.
3) Nasz sklep stacjonarny jest czynny w dni robocze w godz 9-17. W sklepie mozesz zapłacić gotówką lub kartą.
Stan realizacji zamówienia i przesyłki
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
- Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
- Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia.
(podając numer zamówienia oraz swój e-mail).