St. Majewski i marka St.Right

St. Majewski i marka St.Right

Historia i tradycje firmy St. Majewski

Firma St. Majewski powstała w 1889 roku w Pruszkowie (teren ówczesnego Królestwa Polskiego) z inicjatywy inż. Stanisława Jana Majewskiego. Początkowo była skromną rodzinną fabryką zajmującą się głównie produkcją ołówków, choć wówczas jedyną na terenie Królestwa Polskiego. Wraz z każdym kolejnym rokiem firma rozwijała się i zwiększała swój asortyment o kolejne elementy artykułów szkolnych i piśmienniczych. St. Majewski od 128 lat jest liderem na polskim rynku jeśli chodzi o produkcję i dystrybucję szkolnych artykułów. W 2008 roku firma St. Majewski połączyła się ze Strzegomskim Zakładem Produkcyjnym Unipap rozszerzając tym samym swój asortyment o wyroby papiernicze – zeszyty, bruliony, bloki, teczki, papiery kolorowe. W 2016 roku doszło do kolejnej fuzji, tym razem z Zakładem Produkcyjnym MONA, co pozwoliło na dalsze wzbogacenie oferowanego asortymentu. Artykuły produkowane i dystrybułowane przez St. Majewski są dziś bardzo cenione i posiadają swoich odbiorców nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Ubiegły rok kalendarzowy (2016) wyznaczył kolejny krok w rozwoju firmy – powstała nowa marka – St.Right – skierowana do nastoletniego odbiorcy. Wartym wspomnienia jest, że firma St. Majewski jest firmą z polskim kapitałem, produkującą swoje wyroby w Polsce.

Oferta firmy St. Majewski

W ofercie koncernu St. Majewski znajdują się dziś m.in. produkty plastyczne z myślą o najmłodszych, marki Bambino, a w tym: kredki i pastele, plastelina, farby i akcesoria malarskie, akcesoria piśmiennicze, nożyczki, kleje, artykuły papiernicze oraz tekstylia; wyroby z zakresu galanterii papierniczej, marki Unipap, a w tym: zeszyty, bruliony, notatniki, bloki i teczki; artykuły plastyczne wysokiej jakości, marki MONA, a w tym: farby, plastelina, masy plastyczne, kleje oraz modelina; wysokiej jakości artykuły tekstylne, marki St.Right, wyróżniające się atrakcyjnym wzornictwem, ergonomią i funkcjonalnością – plecaki, torby, plecaki na kółkach, saszetki, shopperki, czy plecaki na sznurkach. Firma St. Majewski zajmuje się ponadto produkcją unikalnych gadżetów reklamowych z zakresu asortymentu biurowego i szkolnego dla dzieci i młodzieży.

Marka St.Right

Oferta marki St.Right skierowana jest do nastoletnich odbiorców. Wzornictwo artykułów tekstylnych marki St.Right – plecaków, toreb, saszetek – inspirowane jest najnowszymi trendami modowymi, co jest istotne z punktu widzenia potrzeb nastoletnich konsumentów. Natomiast wysoka jakość wykonania, ergonomia i funkcjonalność wychodzą naprzeciw wysokim oczekiwaniom rodziców. Oferta plecaków St.Right jest bardzo różnorodna. Możemy więc wybierać między akcesoriami (m.in. plecak, torba, piórnik, saszetka) z tej samej linii kolorystycznej. Dostępnych jest aż 28 kolekcji plecaków, a w tym m.in.: linia Heartbeat (utrzymana w czarno-białej kolorystyce z czerwonymi elementami), linia Daisies (utrzymana w kolorystyce fioletowej z elementami kwiatowymi), linia Marine (utrzymana w kolorystyce, właściwej stylowi marynarskiemu, granatowo-niebieskiej ze skórzanymi wstawkami), linia Sailor (kolejna, bardzo modna wariacja na temat stylu marynarskiego), linia Flamingo Pink&Blue (utrzymana w granatowo-szarej kolorystyce z różowo-turkusowymi elementami nadającymi tropikalnego klimatu), linia Kaleidoscope (utrzymana w ciemnej kolorystyce z geometrycznymi elementami w kolorach turkusu, zieleni i seledynu), linia Garden (utrzymana w kolorystyce idealnej na okres wiosenno-letni, granatowej z kwiatowymi różowo-czerwonymi elementami), najbardziej stonowaną propozycją jest linia Melange (utrzymana w szarej kolorystyce z dużym logo marki, co stanowi modowe nawiązanie do lat 90. i jest jednocześnie najmodniejszym trendem w tym sezonie), linia Neon Squares (kolorem dominującym jest czerń przy akompaniamencie neonowych barw), linia Pixelmania Blue (stanowi kolejne nawiązanie do lat 90. i utrzymana jest w kolorystyce niebiesko-granatowej z czerwonymi elementami), linia Zig Zag (utrzymana w czarnej kolorystyce z wzorami azteckimi stylistycznie nawiązującymi do lat 70.).

St.Right nie tylko dla ucznia

Obok bogatego asortymentu plecaków szkolnych, plecaków na kółkach i plecaków idealnych na weekendowy wypad za miasto marka St. Majewski oferuje torby, shoppery i plecaki na sznurkach, które wspaniale uzupełnią każdą miejską stylizację. Do dyspozycji mamy wiele modnych w tym sezonie wzorów – paski, kratki, flamingi, logo zespołów rockowych, motywy azteckie, motywy nawiązujące do lat 90. i wiele innych. Uwagę przykuwają szczególnie torby na ramię – z zabawnymi i przykuwającymi uwagę sentencjami –  które przypadną do gustu nie tylko uczniom i nastolatkom, ale i starszym konsumentom. Idealną torbę znajdą tu dla siebie miłośnicy rowerów - torba „Bike my love”, miłośnicy literatury – torba z wizerunkiem i cytatami z Shakespeare’a („Hail, Caesar!”, „To be, or not to be”, „All the world’s a stage” ), miłośnicy stylu retro i muzyki rockowej – torba z czerwonymi trampkami Converse i cytatem „Come on dude, let’s rock”, jak również miłośnicy motywacyjnych haseł – torba z napisem “Do what is right not what is easy”. Ciekawą alternatywą dla toreb są, bardzo modne w tym sezonie, plecaki na sznurkach, które również są dostępne w ofercie marki St.Right. Wybierać więc możemy między różnorodnymi wzorami – kwiatowe, kolorowe, wzory retro, przykuwające uwagę sentencje i wiele innych. Wśród wzorów, które wydają się być najbardziej „na czasie” w tym sezonie warto wyróżnić następujące modele – Amsterdam, Palm, California 82, Good, 32, Label, Muerte, Summer oraz Flowers Pink. Marka St.Right oferuje również bardzo popularne wśród młodzieży (i nie tylko) saszetki określane potocznie mianem „nerki”. Będą one idealne dla tych wszystkich, którzy zamiast torby lub plecaka chcą zabrać ze sobą możliwie najmniejszy bagaż, który pomieści w sobie tylko najpotrzebniejsze rzeczy – telefon, klucze, portfel. Jego funkcjonalność – saszetkę nosi się jak pasek, na wysokości bioder - docenią szczególnie entuzjaści jazdy na rolkach, rowerze, czy biegacze. 

Opublikowany 2017-04-15 Home, kompletowanie szkolnej... 2008

Menu

QR code

Ostatnio oglądane

Brak produktów